Meikällä on kysymys itselleni ja se kuuluu näin:

”MINNE ON KADONNU SINUN ITSEVARMUUS, VITUN LÄSKI HINTTI?”

Aivan, ei ihan identiteettikriisi, mutta kuitenki. En käsitä. Tämä saatanan epävarmuus on ihan perseestä. Meikä, joka ennen oli niin varma kaikesta, mitä teen. Ja mie, joka tiesi, että oon hyvä, ei tiiä enää oonko hyvä vai en. Onko tämäki joku ihmeen surutyön osa, ettei tiedä mitä elämältä enää haluaa ja kaikki, mitä tekee tuntuu paskalta? Miksi, oi miksi? Siis kyllähän tässä on käyty läpi kaikenmaailman identiteettikriisit sun muut aikoinaan ja muutenki, mutta tämmönen epävarma olo on ihan shaibaa. Meikällä oli viimeksi tämmönen olo ala-asteella.

Meikä, joka on puskenut itteni läpi suurten kriisien ja ongelmien, tallonu jalkoihin vastustajat ja kaikki ne idiootit, jotka on ollu meikän tiellä. Missä? Missä on se Jari, jota ei kiinnostanu paskan vertaa muiden sanomiset? Tämä on outo tilanne mulle, koska tosiaan en oo tuntenu tämmöstä aikoihin. Miten on mahdollista, että mie en tunne sitä samaa tyytyväisyyden tunnetta ja sitä voittaja-fiilistä ku teen jotain mahtavaa. Mulla on ideoita ja inspiraatioita pää täynnä, mutta kädet ei tee mitään, koska epäilen, että ne jutut on oikeasti paskoja. Miksen mie tallo tätäkin ongelmaa jalkoihin? Miksi minusta ei nyt yht'äkkiä ole siihen, että olen puskutraktori. Missä on minun taistelutahto? Hyi vittu? Mulla ei ole energiaa taistella ja vastustaa.
Näin unta, että kaadoin maitoa kahviin ja se maito oli pilaantunutta. Missä on unikirja, kun sitä tarvitaan? No Torniossapa tietenkin. Jos jollaki on unikirja, niin olkaapa hyviä ja ilmoittakaa meikälle, mitä se merkitsee.