SE EI ANNA MINUN KUUNNELLA MUSSIIKKIA MINUN UUDELLA GAYKÄNNYKÄLLÄ!
NIH! Olen katkera. eluliina on tylsä. Se vaan jauhaa miehistä, jälleen. :D
Ei tuo kyllä ole mitään uutta tämän taivaan alla. Vakiojuttuja, vakiojuttuja.
Se laitto unihousut jalkaan ja sen maha söpösti näkyy paidan alta. ^__^
Tultiin tänään siihen tulokseen, että eluliina on kusipää, mutta tyttösellainen.
Eluliina on ihan true playeri.
Käyttää ja sitte heittää pois. lol :D
En sitten eilen päivittänytkään uudestaan, vaikka niin ennustin. Noup. Olin kilttipoika.
Huoh, voin vain kuvitella mitä kännipaskaääliöjauhatusta sieltä olisikaan voinut tulla.
Toisaalta epäilen, että en päivittänyt journalia sen vuoksi, että en ollut tarpeeksi humalassa.
Itseasiassa en juuri ollenkaan. Ehkä ihan pikkasen hiprakassa, mutta en huomattavasti.

Rahaa on taas menny ko roskaa. Se on niinkö se minun roskapussi, jota en saa aikaiseksi viedä roskapönttöön.
hyvä minä. Tosin tuossa vertauskuvassa ei ole yhtään mitään järkeä. Ehkä raha ei olekaan se roskapussi.
Ehkä se olen minä. Ehkä en saa itseäni raahattua roskapönttöön, vaikka minun pitäisi. Huoh.
menipä taas ihan öööh..
En jotenki jaksa olla syvällinen. Mikään ei oikein kosketa. Ei niinkö mikään.
Oon siellä jossain tositosi korkealla, kosketuksen tavoittamattomissa. Ihan hullun korkealla.
Minun omasta muurista, minun sydämen ympärillä on tullu minun henk. kohtainen vankila.
Koskemattomassa vankilassani.
Huoh.

Ehkä meikä haluaa miehen? Tai no siis haluanki, mutta en ketä tahansa. Haluan mahtavan miehen, unelmien miehen, mutta epäilen, että sellasta miestä ei oo olemassakaan. Mutta ehkä säästän sellasen pienenpienen toivonkipinän siitä, että ehkä se onki olemassa. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato.
Olikohan angstipoika oikeassa, ku se sano minua katkeraksi ja kyyniseksi paskaksi.
Katkera? Ehkä jollain tapaa. Kyyninen? En. Sarkastinen kylläkin.
Ihan sama, ei kai minun olis tarttenu olla sille ilkeä, mutta olinpa kuitenki. Nojoo, angstipoika varmaan viilteli ranteensa auki sen jälkeen ko se poisti minut mesestään. Huoh.
Ihan sama, en jaksa välittää. Enkä ois sitä jaksanu pelastaa.

En oo edes kirjottanu mitään piiiiitkään aikaan. En tiä miksi. Ei vaan tuu. En edes tiä, että onko se Tornion vika, vai mistä se johtuu ja tottapuhuen, ei minua edes kiinnosta.

Noooh, jos tästä lähtis vaikka elämää etsimään....