no joo, tänään pitää sitte lähteä settiin. Varmaan siin kymmenen jälkeen, mutta ONNEKSI EI OO HUOMENNA KOULUA
Tai ONNEKSI EI OO VIIKKOON KOULUA! VOIN OLLA KÄNNISSÄ VAIKKA JOKA ILTA, mutta toivottavasti en oo. :D
Marsuki oli laittanu lyriikoita, hienoa hienoa. Toisaalta meikän pari viimistä päivitystä on pelkästään koostunu niistä. No, ei oo ollu oikein mitään sanottavaa? Tai ehkä on ollukki, en vaan oo jaksanu sanoa :D
En tiä. Nyt on ollu semmonen ööööööö-kausi. Ei oo oikein mitään ailahduksia tapahtunu, ei tunne eikä fyysisellä tasolla.
Oon vaan ollu zombie.
Kivaaaaaa...
Tai no oikeastaan oon edelleenki. Mua ei varsinaisesti ahdista mikään, mutta... oon vaan jotenki... ööh?
Kadottanu luovuuden ja inspiraation. Tornio tekee sen mulle. En saa kirjotetuksi täällä yhtään mitään, enkä maalattua. En tiä.
Tornio on vaan liian harmaa.