Mulla on vissiin taas angst.
Vittu. Pitäis lähteä Yt:lle, mutta ei, en millään haluaisi.
En millään jaksaisi.
Huoh.

Tietää jo ennenstään, että siellä ei muutaku tapellaan, ei mitn muuta.
Vittu. Mua ahistaa. Ei silleen maatakaatavasti, mutta ahistaa kuitenki.
Oon suojellu sydäntä niin kauan. En oo antanu kenenkään koskettaa.
Ei meikä halua, että joku muuttaa meikän sydämeen asumaan.
Hyi vittu, se on mun sydän, ei kenenkään muun.
Ei meikä edes halua ketään sotkemaan mun omaa elämää.
Nää on mun sotkuja. Mun törkyä.
Mun painolasti.
En kaipaa apua.
En ainakaan keneltäkään, joka yrittää leperrellä mulle valheita.
ÖÄH!
Vittu.

Menipä taas synkäksi ja ahdistavaksi. Hyvä minä.

"SAFE MISTAKES
I HAVE MADE
GET BURNT UP INSIDE MY HEAD
FATAL SEES
BUT NEVER BELIEVES
THE LOVE THAT IT SAVED WANTS DEATH

FRIENDS DIE HARD
BUT LOVERS CONCEIVE
THE VIBE THAT THEY HOLD WILL PLEASE
SMOTHERED BY
SEXUAL NEEDS
THE FADE AS THE DAYS GO BY

SOME THINGS
DON'T GO AS YOU WANT THEM TO
GOOD THINGS
THEY DON'T ALWAYS COME TO YOU"

Skunk Anansie - Good things don't always come to you