IHANAA! PÄÄSIN TAKAISIN TORNIOON UUJEA! Vittuun koko helvetin yt:lta, saatanan paskaläävästä. Hyi kamala! Perjantai oli melkolailla paska, mutta lauantai sitten parempi. Hmm, mistäköhän olisi johtunut? Ettei vain siitä, että en ollut kotona koko päivänä? :P Hyvin mahdollista veikkaan :D Olin kylillä ja poltin ihan hulluna tupakkaa. Illalla sitten olin melkein kunnon känni, mutta ei. Muut lähtivät baariin ja mulla ei ollu rahaa ja alko kyrsimään. "Ollaan koko ilta yhessä! Ei tartte lähteä mihinkään! Joo, se ois tosi kivvaa!" Sanoivat. Pah, valehtelivat. Tosin alkuillasta meillä oli ihan hullun hauskaa. Naurettiin kaikkia vanhoja juttuja ja olo oli ku kuuskymppisellä! No joo, oli oikeastaan kiva, ettei tarttenu olla örörörökännissä, ja pääsi sitte ommaan sänkyyn nukkumaanki. Kivaahan se oli. Ei huonoa laisinkaan. Sunnuntaina sitte heräsin jo ennen kymmentä, mikä on tositosi epänormaalia, silloin ko olen kotona. Ku yleensä nukun kahteentoista, kun välttelen isää ja Jannea(meikän veli) No, mutta kuitenki, nyt heräsin ja kuuntelin, että onko isä tai janne kotona, mutta kuulosti siltä, että joku teki ruokaa nii nousin sitte sängystä ja kävelin keittiöön. Äiti oli tehny aamupalaksi lättyjä! ^__^ Oli ihan hurjan kiva juttu. Mutta koska olen herkkulakossa, niin en laittanu niitten välliin sokeria enkä hilloa. Tehtiin äitin kans semmonen tonnikalasipulikermaviilitäyte niihin ja oli HYVVÄÄ! Korostaisin tässävaiheessa, että se oli KEVYT kermaviiliä. Mutta oli kyllä tosi kiva ylläripylläri äitiltä <3 Olin koko aamun äitile kiva, ku sillä oli kuulemma oli minua ikävä. ^__^ On hauskaa tuntea olevansa rakastettu. Äiti on paras asia koko YYTEELLÄ! <3