Mulla oliki tänä aamuna, sitte leppoisasti aikaa.
On se kumma, että jos koulu alkaa vasta puoli kymmeneltä, niin oon kärppänä kaheksalta viimeistään ylhäällä.
Perkele, vaikka sais nukkua.
Teemaväri tälle päivälle on luonnonvärit, vihreä, ruskea, harmaa ja keltainen.
Olo on siis ihan ok, ollu vissiin pidemmän aikaa, ku oon pukeutunu taas värikkäästi, pitkästä aikaa.
Viimeaikoina olen vaan ollu enimmäkseen mustissa, mikä ei ole ollut mitenkään tahallista.
Silti meikä uskoo, että jotain sekin viestittää.
Ehkä olen ollut jotenki vihainen viimeaikoina.
Saamaton ja arvottoman oloinen.
Tai no ainakin siltä on tuntunut
Kirjoittanu kaaosmaisia runoja,
osa niistä, OMASTA mielestäni ihan hyviäkin.
Teen sitä saatanan animaatiotaki,
eilen sain käsiteltyä 100 kuvaa ja tänä päivänä pitäis saada käsiteltyä vielä 90 kuvaa! JEE!
Istuin varmaan puoli tuntia tossa keittiössä kahvikuppi kourassa ja kattelin aurinkoa,
kevät!!! SE ON TÄÄLLÄ! ja minä olen elossa!
Tarkemmin sanottuna LEVOTON!
Keittiössä oli aamulla 30 astetta lämmintä!
Onneksi meikä voi nyt nukkua IKKUNA AUKI!
paitsi että meikän pitää tohon ikkunaan hommata joku hyttysverkkosysteemi,
mikä estää noita vitun kärpäsiä tulemasta sisään. Vihhaan niitä.
Leivoin eilen sämpylöitä ja tein italianpataa ruuaksi, olin supertolkkuemäntä!
A sano tykkäävänsä tästä uudesta, tehokkaammasta minusta!
Pakko olla tehokas ja leipoa sämpylöitä, ku ei ole varaa niitä kaupasta ostaa!
HAH!
:----D
No joo, eipä tässä muuta ku
HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE TASAPUOLISESTI!