meikä alotti tämän kirjoittamisen tälleen,
että jauhatan jottain tyhjää paskaa,
ku ei oikeen ollu semmonen kirjotusfiilis.
Mutta joo, siis oon Oulussa, siskon ja sen miehen ja koiran luona.
Koira on kiva ja sisko ja sen mies on tollasia kotihiiriä, mutta siis
koira on kiva.
Meikä on tännään pyöriny ja paininu sen kans pitkin kämppää ja ulkonaki
heittelin sen kans palloa. Oli kivaa. Tahdon koiran, että se voisi
täyttää jonku "tyhjiön" minun elämässä. Se tyhjiö tunnettakoon myös nimellä:
Yksinäisyys.
Tietysti mulla on paljon ystäviä ja kavereita, jotka on mulle järjettömän
tärkeitä, mutta silti jotain puuttuu.
Meikä tapasi tänään MUN MIELESTÄ potentiaalisen ehdokkaan sille meikän
sydämen ykkössijalle. Oli mukavaa, vaikka meikä oliki aluksi semmonen:
ööööö, en tiedä mitä sanoaaaaaaaaaa LALLLALLALLAALLALAALA!! JNE

No kuitenki, ei me paljoa keskusteltu, eikä päästy sen syvemmälle.
Hra Sossutäti käski meikää hauduttamaan päässäni sitä, mitä mieltä olen
siitä ja minkälaisen kuvan siitä sain. Oon vähän vieläki hämilläni.
En tiiä. Ehkä sen takia, että ei se ainakaan vaikuttanu siltä,
että se vihais meikää, mutta toisaalta, eihän se voi meikää vihata,
ku ei edes tunne. Toivottavasti ainakaan. No, loppujenlopuksi meikä
rentoutu ja aloin juttelemaanki enemmän.
Arvatkaa vaan, mikä oli tapaamispaikka? :-------D
PRISMA! Jeesus sentään! PRISMA! Meikää ahisti liikaa,
että oisin voinu mennä jonnekki hienostokahvilaan.
Sorry 'bout that mr. Sossutäti.
Ei voi mitn, mulla ois ahistanu vielä enemmän ja
kaikenhyvän lisäksi oisin ollu enemmän paniikissa. Liikkuminen,
tässä tapauksessa käveleminen oli miellyttävämpi vaihtoehto,
ku paikallaan istuminen, jossaki ahdistavassa hienostokahvilassa, jonne
en ois tuntenut kuuluvani, jossa minua kuitenkin olisi katsottu pitkin
nenänvartta, mukaanlukien myös työntekijät ja asiakkaat.
Mutta siellä kaupassa oli aivan hauskaa ja koko tilanne huvitti minua suuresti.
Olen kovin neuroottinen. :----D

Jokatapauksessa jäi tosi hyvä fiilis, ei siis mitään huonoa.
Haluaisin tavata uudestaan, todellakin, mutta on sitte eri asia, haluaako
herra Sossutäti?
Jää nähtäväksi.
No, tarttuipa minulle mukaan Baby Jane-kirjakin ja TransAmerica-leffa.
Oli joku ihme kohtalon-sanelema-pinkki-päivä.
En ostanut niitä tarkoituksellisesti, sen vuoksi, että ne oli pinkkejä.
Se vaan tapahtu.
Herra Sossutäti voisi sitten ystävällisesti ilmoittaa minulle,
vaikkapa puhelun tai tekstiviestin merkeissä, että KIINNOSTAAKO?
Ainaki toivon, että näin tapahtuu.

No sisko ja huutaa alakerrasta, että MEE SAUNAAN! Joten pitänee
korjata luuni ja raahautua alakertaan saunomaan.
Moi!

^hyvinhän tota tekstiä sitte tuliki