Olen istunut suihkun lattialla, valuvan veden alla varmaan tunnin. Oon kuvitellu maailmaa. Sitä, minkälainen se on tulevaisuudessa. Minkälaista elämää minä elän, esim, kymmenen vuoden päästä. Oonko onnellinen?
Kaikkea sellasta. Oon vaan istunu ja miettiny. Ajatellu yhtä poikaa. (Joka muuten ikävä kyllä on hetero - Tosin en oo siitä varma. Ainaki se siltä vaikuttaa) Oon miettiny sitä, että missävaiheessa minusta on tullu tämmönen? Missä vaiheessa oon alkanu miettimään tulevaisuutta. Mihin katosi hetket?
Mihin katosi nyt ja tässä?
Miksi on vain "Huomenna"?
MITÄ VITTUA?
En käsitä.

En tiä, onko meikä aikuistumassa, vai mikä tää juttu on? Toivottavasti ei. Tai, siis kyllä aikuistumiselle. Tyly ei tylsyydelle.
Oon istunu suihkun alla yli tunnin. Mua väsyttää. Haluttais nukkua.
Toisaalta taas ei. Oon täynnä ristiriitaisia ajatuksia. Ahdistaa.
On sellanen mitäänsanomaton olo. Mikään ei oikein ole sykäyttänyt. Ei niin vitun pitkään aikaan.
Haluttais jotain, joka sykäyttää. Haluttais olla kaikille vittumainen, ihan vaan senki takia, että tuntis olevansa elossa.
Eikä mikkään vitun corpse!
Meikä haluaa takasi hetket.
Olla tässä ja nyt.
Ei meikä halua "huomista".
Hyi.

Meikä haluais olla rakastunu.
Tai sitte vihanen.
ÄÄÄH!