Hyi kauhea.
Meikä vihaa iskää ihan hulluna. Vittu se paska ei osaa olla tyytyväinen yhtään mihinkään. Ei vaikka sille tarjottais nyrkinkokosia timantteja platinalautaselta, kultalusikoiden kera. Ei, ei sitten mitenkään.
Ennen, ku meinasin mennä sivariin, niin se oli silleen: "MEE ARMEIJAAN! SAAT KUITENKI VAPAUTUKSEN, KU SULLA ON TUO PASKA NILKKA!"
Noniin, eli tännään oli kutsunnat ja voi. Inhosin.
Melkein kaikki vanhat naamat, lapsuudenystävät ja serkkupojat.
Kukaan ei puhunu mulle. Ei kukkaan. Ahisti.
Olin niin vitun yksin siellä. Kukkaan ei edes istunu meikän viereen tai mitn.
Vittupaskaa.
Vihhailen niitä kaikkia. Yks Matias oli ainoa, joka puhu mulle.
Muut vaan vahtas vittumaisesti.
Vitun juntit vittu!
Oltiin ennen jopa kavereita! Ei edes voinu moikata. Vittu.

No joo, sitte pääsin sinne lautakunnan eteen ja pitelin siviilipalvelushakemusta onnellisesti käsissäni ja annoin sen niille tyypeille.
Sitte se kyyläsi meikää ja laski meikän läskiarvot ja sitte ne sano:
" Oot aika rankasti ylipainoinen?"
ÄLÄ? IHAN TOTTA?!? Teki mieleni huutaa ja olla sarkastinen, mutta ei, en jaksanu olla. Sanoin vain, että olen hyvin tietoinen asiasta.
Sitte selitin miksi haluan sivariin, että oon avoimesti homoseksuaali ja ne ei tunge mua takasi mihinkään kaappiin ja että mulla on lävistyksiä, ja en suostu ottamaan niitä pois. ja että oon aamuisin pahalla päällä, jos en saa herätä aikasin ja että meikän mielenterveys ei kestäis sitä, että joutusin asumaan samassa huoneessa yheksän muun tyypin kans ja sitte ,että mulla on nilkka paskana yms. Sitte se jätkä jätti sen meikän sivarihakemuksen siihe pöydälle ja ehotti mulle diiliä. Se sano, että joko meikä antaa ton sivarianomuksen olla siinä pöydällä ja menen sivariin tai sitte, että otan sen sivarianomuksen siihen pöydältä ja saan vapautuksen armeijasta.
Hmmm... 13 kuukautta sivaria... vai... 0 kuukautta ei mitään??
hmm.... aika vaikea päätös?
Joo, arvatkaapa vaan kumpi paino vaa'assa enemmän?
Vapautus vai meikän periaatteet?
Vapautus tietysti!
Myin periaatteeni! (itseasiassa sitä ei voi myymiseksi sanoa, vaan pikemminkin.. vaihdoin periaatteeni!)
HYVÄ MINÄ!
No, ei se tee musta sen huonompaa ihmistä, kuin kenestäkään muustakaan.

No joo, sitte pääsin pois sieltä ja kiljuin onnesta ja uuh ja aah.
Sitte lähin äitin kans syömään ihan vaan sen kunniaksi.
Äiti oli onnellinen, kunnes mulle sitte iski kauhia ahistus!
MEIKÄ ON VAIHTANU MEIKÄN PERIAATTEET!!! MEIKÄ EI OLE NYT TEHNY YHTEISKUNNAN HYVÄKSI YHTÄÄN MITÄÄN! EN PÄÄSE PYYHKIMÄÄN VANHOJEN MUMMONEN PERSEITÄ! EN OO TEHNY YHTEISKUNNAN HYVÄKSI MITÄÄN!
APUAPAPUA!
Kunnes sitten tuli emma ja löi minua päähän ja sano, että mie teen yhteiskunnan hyväksi jotaki koko ajan, pelkästään olemalla olemassa.
<3
Olin otettu.
Sitte se tietenki lisäsi vielä, että olen ääliö yms.
MUTTA EN KUUNNELLU SITÄ ENEMPÄÄ!
HAH!

Sitte aattelin, että kyllä meikä ehtii vielä tekemään yhteiskunnan hyväksi yhtä sun toista.
Jep, näi o.

Nyt oon päk Torniossa ja huomenna vinkumaan työharjottelupaikkaa.
Nyt jea elämä ja jea mullan alla
<3