Tänään piti olla ahkera ja siivota ja tehdä kaikkea.
Mutta en menisi sanomaan, etten olisi tänään saanut aikaiseksi mitään.
Ehei, olen saanut aikaiseksi kaikennäköistä, aika paljonkin itseasiassa.
Esimerkiksi:

- Sain maalattua tänään viisi maalausta (tilaustöitä, sellainen kokonaisuus joka koostuu pienistä tauluista)
- Kävin kaupassa (Jota varten suunnittelin budjetin, joka oli 20e ja ostokseni maksoivat yhteensä 19,60e)
- Kävin suihkussa
- Olin elämäniloinen, hurmaava ja positiivinen
- Keitin paljon kahvia
- Join paljon kahvia
- Söin sopivasti

Meikä ei keksi enempää tyhjänpäiväisyyksiä.
Eli todellisuudessa en oo saanu aikaseksi tänään paljon mitään.
Paska minä :--D
No, jokatapauksessa.

Päätin mainita täällä herra "kevytkenkäisestä kodinrikkojasta", kuten hän itse itseään nimitti.
No ei, meikä on keksiny jo oman blogi-nimen hänelle ja se on: hra "sossutäti"
Joo, mutta mainitsinpa nyt kuitenkin hänet.
Oon ehkis vähä ihastunu, mutta se ei kuitenkaan ole kiinnostunu meikästä,
joten antaapi olla. En ala siitä jauhamaan sen enempää.

Selkä on paskana, tiedä en miksi tällä kertaa. Eilisen Siirin keikan jäljiltä? Ei tietoa. Ei varmaan. Ei meikä niin paljon siellä heilunu. :S

No joo, ei mulla oikeestaan nyt kauheesti asiaa ollukkaan.

Joo moi!