Näin ihanaa unta Intiasta, olin alunperin tullu sinne niinkö vähäksi aikaa vaan asumaan ja valokuvaileen. Ehkä tämä uni johtu siitä, että haaveilin asiasta eilen, mutta ei se silti sen unen ihanuutta vähennä!
Olin töissä tarjoilijana jossain ihanassa valoisassa kuppilassa ja vapaa-aikana kuvailin kaikennäköistä ja ahh. Maalailin ja kaikkea. Asuin sen kahvilan yläkerrassa semmosessa valoisassa asunnossa, sen kuppilan omistajan naapurihuoneistossa. Se oli niinkö työsuhdeasunto.
Mulla oli hulluna ystäviä ja kaikkea siellä ja olin äärettömän onnellinen. Ahh, kuinka romanttista. Heräsin aamulla hymyillen, ko se uni oli niin kiva.

Olen juonut kahvia!
- Kuinka yllättävää! :-o
Polttanut tupakkkaa!
-Kuinka yllättävää! :-o

Maalailin eilen jotain, mutta en tiä, jäi kesken ko kadotin siitä sen joku ihme fiiliksen, Eluliinaki sano, että mie oon alkanu käyttään enemmän murrettuja sävyjä, minkä olen kyllä itekki huomannu. Mulla on kyllä käyttämättömiä taulunpohjia, muttako ne on tommsia pieniä, niin en kauheasti tykkää. Tahon ISOJA, PUHTAAN VALKOSIA TAULUNPOHJIA! JA LISÄÄ VÄREJÄ! Sitte oisin varsin onnellinen yksilö! Oon kuunnellu pitkästä aikaa Anoukkia, ko löysin sitä koneelta, onpa kiva fiilistellä. Oon sitäki kuunnellu jo silloin, ku nobody's wife alko huutaan ensimmäistä kertaa radiossa. Siskon kanssa kuunneltiin, muistan sen aina. Sisko osti mulle jopa sen ekan levyn, tosin otti sen myöhemmin lainaan ja sillä tiellä se levy on vissiin edelleen. Hmm... Siitäki tullu ihme-nynny. Ei se ennen ollu, ennen siinä akassa oli munaa, mutta ei ennää nykyään. Onko se oikeasti, että lapset tekkee pehmoksi? Vai onko se kuitenki se aivoja puuduttava perhe-elämä, farmariautoineen ja kaikkineen? Ehkäpä se on se. En tiä, kai se nyt inspiroivampaa kuitenki on, ko tämä minun sohvaan uppoaminen tällä hetkellä. No joo, kyllä meikä valitsee kuitenki tämäm sohvaan uppoamisen, tää on huomattavasti kivempaa, kuin turruttava perhe-elämä, ainaki toistaiseksi.

Hmm, maanantaina pittää käydä autokoululla ja ottamassa passikuvat itelleni, että saan tämä ajokorttisysteemin taas kuoseihin, jea.

Oispa äkkiä kesä, haluan kesän. Haluan yöttömät yöt ja kaikki! Lähifestarit ja humalaiset päivät/illat/yöt. Kesänurmen ja auringon. Oi, haluan uimaan! HALUAN UIMAAN! Se ois niin helvetin kivvaa.
Niin ja ois ihan hullun kiva saada joku mieski, se ois aika hiton mukava juttu, vaikka pelkästään kesäheilan tai jotain, kuhan saan edes kesäheilan, josta mahdollisesti vois tulla pidempiaikainenkin heila? Eikö ois kiva? Häh?
Koska helluntai on? 27 pvä. "Jos ei heilaa helluntaina, ei heilaa koko kesänä" Fuck, mulle tullee kiire. No toisaalta, voisin sanoa tähän ihan vaan piristääkseni itteäni, että: "Jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena jonoa!" HAH, siitäs sait!

No joo, kesämusiikkia ja jea.
Kahvia ja leipää jea.
Mo!