Noniin, tässä lähen varmaan kohtapuoliin stonebeachille R-Tiinan luo, mutta pitihän sitä kuitenkin tulla päivittämään vähän, että miten vappu sitte meni. No, aloitetaanko sillä, että olinpa ainaki humalassa, mikä on tietysti hyvin olennainen osa vappua. Itseasiassa, pelkkä humala ei riitä kuvaamaan, olin naamat. Huh, tulipa siis juhlittua tuota ihanaa juhlapyhää oikein urakalla. Pääsin kämpille asti siinä, olisikohan ollut jotain, ööh... vähän ennen viittä? Kaipa se siinä oli. Erinäisten pienten kriisien jälkeen sitte lähdin kotio, mutta eipä niistä sen enempää. Ehkä humalatilalla oli näihin kriiseihin aika iso osuus, mutta oli mulla kyllä palaa käämit puolin jos toisin. Eipä siinä, loppujenlopuksi olin melko avuton, enkä osannu sanoa mitään järkevää tai jotain, mikä olisi helpottanut mitään.

Ilta alkoi jo neljän aikoihin, kun eluliinan kanssa päätimme aloittaa jo juomisen. Ei siinä, sykkelöitsin eluliinan luo ja mulla oli vaikeuksia päättää mitkä housut laitan päälle. Tiarahan mulla oli jo. Illan aikana jotku hetsujätkät, tai ainakin yksi, joka ei ilmeisesti ollu tavannut homoa varsinaisesti ikinä, niin hän koki jotain uutuudenviehätystä ja kätteli minua varmaan sen miljoona kertaa illan aikana. Ei mittään. Kuunneltiin vammalevyä ja paskaa musiikkia ja oli kivvaa. Tanssittiinki. Sitte oli jottain narkkeja, joita vain vahtasin vittumaisesti ja olin vittumainen. En vastannu mihinkään kysymyksiin tai huomautuksiin.

Marsu oli naamat ja meikää nauratti, mulla oli tavallista tyhmemmät jutut ja olin muutenki vähän niinkö pitkin seiniä. Päläpäläpälä koko ajan. R-Tiina houkutteli meikän turkinpippuriin kebabbia syömään. Annos oli jottain ihan käsittämätöntä, siis ihan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. Meikä veti sen melkein kokonaan naamaan ja olin ihan ähkyssä. Sitte piti lähteä takas tsekkaileen bileitä, että millä mallilla ne oli. Olihan ne jotenki. Jottain ihme systeemejä ja jotain meikä on jauhanu psykiatrina olemisesta, mutta joo.

Eluliina oli kans naamat ja merja kans, huhhuh. Ei näin.

Mua vissiin pyydettiin laulamaan kabareesysteemejä ja ja ja öööh... jottain, en muista. Sitte ku tulin kämpille nii kävin kuumassa suihkussa pimeässä ja pitihän sitä vähän itkeä tihrassakki yksinäisyyttään. Kummallista että kaikki sanoo, että seurusteleminen ja parisuhde on perseestä, mutta miksi mie sitte haikailen semmosta niin kiihkeästi? Kuka tietää, en minä ainakaan.

Oon juonu kohta litran kahvia, ja olen melkolailla suht kunnossa nyt. Ei näin taas vähhään aikaan. Rahaa palo ihan vitusti, mutta onneksi kohta tullee opintotuki, niin voi maksaa vuokran ja ostaa tupakkaa, muuhun ei ole varaa. Nälässä siis taas jonku aikaa. Meikää vähä jänskättää tuo pyörällä ajaminen tuolla kaupungissa, ku en oikein handlaa, mutta jea, nyt pittää alkaa valmistautua lähtöön ja mennä Tiinan luo tekkeen kalakeittoa, nams! :P