Heräsin 06.00, ja seitsemäksi oli töihin.
Nyt sitte istun töissä, vailla oikeastaan mitään järkevää tekemistä. Tai no, järkevää ja järkevää?
Päivitteleehän meikä blogia, eikö se ole suht koht järkevää?

No tiedä häntä?+??+?++

No, joka tapauksessa, aamu oli kiva, mukava, ihana jne jne jne.
Heräsin, nousin sängystä, syöksyin vessaan, pesin hampaat ja meikkasin, ihan vaan huvin vuoksi!
Tai no oikeastaan mulla oli saakelinmoinen finninalku nenässä, joka oli saatava pois! Ja niin sen sainkin! Hyvä minä!
Sitte otin ISON kupin, tai oikeastaan tässätapauksessa kulhon, ja siihen kahvia. Sitte ulos tupakalle aamuauringonpaisteeseen!
Ahh, ihana aamu <3

Aika jännää, että meikä tulee iloiseksi ihan vaan jostaki tollasesta hyvin hyvin pienestä?

No joo...

Meikällä oli tuossa keskiviikosta perjantaihin sellanen huimaus-tila. Siis pyörrytti kolme päivää, sitte perjantaina oksensin, ja se sitte loppu siihenjea. Äiti epäili, että mulla verenpaineet huitelis ihan vitussa. Meikä sitte nauro sille, että on se kumma, että se nyt sitte alkais huiteleen vituillaan, jos meikä nykyään liikkuu säännöllisesti, syön terveellisemmin ja nukun enemmän ku normaalisti, niin aika ironista, että se just nyt alkaa tekemään voltteja. Verenpaine meinaan.
*Hihittää ja työkaverit katsoo minua oudoksuen*

JA viime perjantaina kävin hammaslääkärissä, vittu että nakersi! Se akka puhutteli minua ko viisivuotiasta. Jauho ja jauho ja jauho vain. Hyvä ettei tarraa alkanu mulle tyrkyttään. Sitten se selitti mulle tosi tarkasti ja aivan ku viis vuotiaalle, että miten hammaslankaa käytetään, hyvin hyvin selkeästi artikuloiden. Meinas mennä pälli.
Mutta hillitsin itseni.

VITTU AIVANKO EN JOTAIN VITUN HAMMASLANKAA OSAIS KÄYTTÄÄ! VITTU!

<3