Kahvia, tähän aikaa, aivan totta, ei ehkä pitäisi, kellokin on jo kymmenen, mutta juon silti. Ei se haittaa, ei sillä oikeasti ole niin kauheata merkitystä tähän minun unettomuuteeni. Meikä tietää, ko näin oon asian tutkinu. Pakko sitä on silti juoda, ku kahvihammasta kolottaa. Jea. Sitäpaitsi, univelat tekee huomisesta vaan mielenkiintoisemman päivän, ku voi nauraa ihan tyhjänpäiväisille jutuille. Jea.  

Hulluna kuumottais tilata pari levyä itelleen, mutta jaa, enpä tiedä sitte. Olis sitä kyllä varaa, ainaki toistaiseksi, sitte pitäis varmaan loppukuusta vinkua mammalta rahaa. Niin kai sitte. Pakkohan se on. Toisaalta en haluais ostaa mittään, ko haluaisin osoittaa olevani ihan hullun itsenäinen ja niinpoispäin, niinkö mie olenki, mutta pakko se on kuitenki porukoilta vinkua rahaa, ku opintotuki on niin pieni. Että jeejee.

Mua ärsyttää ko nettiki takkuilee ja kaadoin kahvia sohvalle, prkl.

Huomenna pitäis lähteä kotia, Emma aiko tulla vissiin Tornioon ja hakea meikän, tai siis se tulee jokatapauksessa Tornioon ko se haluaa käydä ostamassa kenkiä, meikäki haluais kengät, ihanat uudet kengät, vaikka oonki vasta ostanu kengät, nii eihä se haittaa, voisin olla truuhintti ku mulla ois useammat parit kenkiä, tai no ainaki enemmän ku kahet parit, tai no kolmet, jos talvimaiharit lasketaan mukaan. Jotku kivat ja pirteänväriset kengät ois kiva ostaa. Niin ois kyllä uusia vaatteitaki kiva ostaa, ku mulla näyttää olevan noista paidoista pulaa. (Ei oikeasti, mutta ku en tykkää pitää kaikkia vaatteitä, nii ois kiva ostaa jottain uusia, joita vois pitääkki) Toisaalta oon kyllä nyt pitäny kaikkia vaatteita, mitä mulla on, ihan vaan sen takia, etten oo jaksanu pestä pyykkiä ja sen vuoksi, mulla on viiminen puhdas paita päällä. Ihanaa.

Haluan edelleen niitä taulunpohjia, mutta alappa sinä pyörällä hakemaan jotain isoja taulunpohjia, ei jeesus en jaksa alkaa roudaamaan, siinä ois kova työ, saada ne hengissä perille.

Katoin tännään pitkästä aikaa aivan helvetin mahtavan elokuvan: The Illusionist - Silmänkääntäjä, Tuuve Aro voi tunkea pehvaansa kolme tähteään, elokuva oli niin mahtava. Pitkästä aikaa jotain aivan käsittämättömän hienoa. Ehkä tämä leffa ei Tuuve Aroa lämmittänyt, mutta meikän lämmitti, ei siitä sen enempää.

Oikeastaan melko peruspäivä ja silleen, koulu on puuduttavaa vääntämistä, ei tuo 3D oikein inspiroi. Ja onko se mikään ihme? Tämä jatkuva ja puuduttava tietokoneella istuminen, niin koulussa kuin kotonakin alkaa oikeasti todella vituttamaan. Ei, en halua, hyi vittu jne.
TAHDON TEHDÄ JOTAIN KÄSIN!

Lisää kahvia ja kello on jo yksitoista
- No sleep tonight, baby!