No jeahjeah!
Aamu, taas tätä jea. On ihan turta olo, eikä meinaa oikein millään herätä. Jea. Paskempi homma.

No, jokatapauksessa kaveri on tullu kyläilemään ja se kävi aamulla kaupassa, ihan huvin vuoksi vain. Ja se toi mulle vihreitä omenoita!! <3
Laitoin just hyvää musiikkia soimaan ja nyt oon onnellinen, ainaki vähän aikaa ;)

Alko tuossa pohdituttamaan, kun tämän kaiken aamu apaattisuuden keskellä ei oikein aina käsitä juurikaan yhtään mitään. Aivot on niin jumissa ja muutenki.
Aatelkaapa! Jos sitä menis johonki baariin ja hulluna sitte flirttailis jollekki tyypille siellä. Sillä tyypillä ois aurinkolasit päässä, ja meikä koko ajan iskisin sille silmää ja oisin silleen uuh, uuh! Sitte alkaisin ihmettelemään, että miksi vitussa se vaan ois siinä, eikä tulis jutteleen mulle. Sitte meikä vielä jatkais sitä flirttailua, ainaki vähän aikaa. Ja sitte mulla varmaan pimahtais ja menisin räyhäämään sille tyypille, että: "MEIKÄ ON SULLE TÄSSÄ FLIRTTAILLU JO KAUAN AIKAA! NII MIKÄ SULLA ON ONGELMANA, EIKÖ KELPAA VAI HÄH!?!?"
Sitte se tyyppi sanois silleen varovasti, että: "Sori, mä oon sokea."
?

Mistä vitusta tuo sitte tuli?

<3