Jätkä ei ottanu muhun yhteyttä koko v-loppuna! HYVÄ JUTTU! MAHTAVAA!
Tosin meikä sille lähetti viestin, ko olin vähän mielisairaalla olotilalla.
Eli se oli heikko hetki, vaikka lupasin itelleni, että oisin kovis, enkä tekstais/soittais ku en sitä halua. Mutta kuinkas kävikään? Heikko hetki tuli ja meni ja tekstiviesti lähti matkaan hoihoi! ONNEKSI se ei vastannu. Minun ei tarttenu olla heikko ja sortua siihen kusipäähän! Luojalle kiitostajeajea! No ei.
Eli jos se ottaa muhun yhteyttä, niin meikä voi käyttää tekosyynä sitä, ettei se vastannu mun tekstariin ja olla muka vihanen ja kovis.
JES! MULLA ON TEKOSYY!

Isä oli paska, enkä jaksa puhua siitä. Mulkku mikä mulkku. Vittu.
Pakko minun on kuitenki siitä jauhaa ko angst angst.
Se oli ihan persereikä! VITTU! Se ei voi edes sanoa ääneen sanaa "homo".
HOMO! VITTU! HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Mikä siinä sanassa on niiin vaikeaa? EI MIKÄÄN!
Vittu!
Koko viikonlopun ajan, ku se viittasi minuun tai minun seksuaaliseen suuntautumiseen se sanoi: "Ne"/"Nuo tuommoset"
#"#¤#"#%#¤%#&&#¤/%&(%/"#
PASKANAAMA!

Huoh.
Ei tämä angstaaminen auta mitään, ko ei se sillä muutu.
Äiti oli ihana ja halailin sitä koko ajan. Oli kivaa. Äiti oli kiva.
^___________^ <-- tuo on maailman onnesta soikein hymiö.

Vähän tietty teki mieli itkeä, mutta olin kovis, enkä itkeny.

Perjantaina ajettiin pitkin YT:tä ja hintteiltiin ja huudatettiin madonnaa ja trancea. Meitä oli kolme hinttiä samassa autossa + yks hetsku. Eli kuskimme.
No, Takapenkkiläiset, eli T ja J oli humalassa ja minä ja kuski eli S oltiin selvinpäin. Oli silti ihan helvetin hauskaa ja kivvaa ja naurettiin paljon.
Lauantaina sitte S kävi uudestaan ja sillä oli Pöti mukana. Oli kiva jeajea.
Juotiin kahvia ja jauhettiin paskaa, kuten yleensäkin.
No joo. Nyt oon torniossa ja oon kovin onnellinen, etten oo enää yt:llä.
jea