Yt, ahh niin vitun ihana Yt.
Oksettavan kauniit maisemat ja inhottavat ahdasmieliset ihmiset.
-Onko mikään ihme, jos vietän melkein kaiken aikani neljän seinän sisällä?
Ei!

No, jokatapauksessa, meikä menetti lauantaina kievarineitsyyteni.
Muuten ihan kiva paikka sinänsä, mutta ne ihmiset. Eivät kaikki tietenkään, kyllä meikä siellä kavereita ja tuttujaki näki, mutta ei helvetti sitä junttien määrää.
Ahdistavaa.

No kuitenkin, ilta meni mukavasti ja Jari taas nautti liikaa alkoholia ja olin ihan wiuhwauh.
-Voi elämä, että olin taas sekasin.

No ei siinä mitään. Tuli auottua päätä joillekkin säälittäville alkoholistinaluille ja muutenki olin aika elitisti koko illan. Mutta hei, meikässä herää aina kun oon yyteellä sellänen: Herrä kusipää, joten minkäs teet?
Et yhtään niin mitään.

Kieltämättä se on aika nautittava olotila, kun kuvittelee olevansa parempi kuin muut.
Se on jotenkin virkistävää

Ihan se ja sama, jos siinä samalla hankkii pari vihamiestä lisää, se on luonnonlakijeajea.
Ei niitä vihamiehiä ilmankaan voi elää, eihän?

No joo, tässäpä tätä taas hiukan lisää.
Tällästa mulle nyt.

<3