Oi tätä onnenpäivää, olen löytänyt elämääni lisää sisältöä, nimittäin vihata Puolaa. Idioottien maa (Yhdysvaltojen lisäksi). Olen nyt huolissani seurannu sitä tilannetta siellä, ku ne idiootit on niin ahdasmielisiä ja polkee vähemmistöjen ihmisoikeuksia. Perkele. Viimisin juttu oli tää teletappijuttu! VOI VITTU SE ON LASTENOHJELMA! JA VITTU MÄÄ VIHHAAN PUOLAA!

Oon kuunnellu taas Sahara Hotnightsia, ihanaa. Mää rakastan! Nyt oon oikeastaan alottanu ton tutustumisen tästä uudesta levystä ja ohan mulla noita jottain vanhojaki biisejä ja levyjä konnella, että jea. Tykkään, sitä kai tässä yritän sanoa.

Oon kirjottanu jottain, kai sitä novelliksi pittää kutsua, pitkästä aikaa oon kirjottanu jottain, joka ei ole runoutta, vaan vahvaa tekstiä.

Kesä tullee! JEE! Se on asia, josta on pakko olla onnellinen! Iha pakko! Ei auta muu! Huomenna pitäis käydä viemässä sossuun paperit, lippuset ja lappuset ja liitteet, vai pitäiskö oottaa torstaihin ja käydä ilmoittautumassa työttömäksi. Hmm.
SOUNDS LIKE A PLAN TO ME!

Tulostelin kuvia ja opettaja kehu niitä, se on kyllä hauska ja höppänä englantilainen ukkeli, iha huippu tyyppi. Oon jutellu sille ko hullu englanniksi, ko se on niin kivvaa+ että oon ollu melkein ainoa luokassa joka ylipäätänsä puhhuu sille.

No mutta kuitenki, eiköhä tuossa oo kaikki. En jaksa mennä sen syvällisempiin.

Nii! Nukuin tännään kolmen - neljän tunnin päikkärit!