Mua yritti tännään iskettä kaks ukkelia. Toinen oli 45v ja toinen kuuskymppinen.
No vaikka heruttelinki ja olin munaa metsästämässä, niin ei meikä nyt niiiiiin epätoivoinen ole, että haluan taas jotain kurttupallia nusasta. Ei kiitos.
Se nelivitonen jutteli aluksi ihan niitä näitä ja jottain sen kans porisin, mutta yritin koko ajan olla mahdollisimman kylmä sitä kohtaan, ku en nähny mitään tarvetta sille, että oisin ollu töykeä, ku se vaan jutteli mukavia. Sitte se alko kehumaan meikän huulia, että ne on kauniit yms. Meikä oli vaan silleen, että kiitos yms. Ni seuraava kommentti oli: "Ne tuntuis varmasti hyvältä mun kalun ympärillä ;P" Noni. Tässähän vaiheessä meikä oli sekunnin silleen: Mitä vittua?
Ja sitte hetken mietin, että oonko vaan vastaamatta vai mitäs tässä. No, tämä ilkeä ja kieroutunu mieleni sitte työnsi ulos seuraavan lauseen:
"Joo, mä oon tosi hyvä imemään yms. Mun huulet tuntuu varmasti tosi ihanilta sun kalun ympärillä. Harmi vaan, ku et KOSKAAN tuu sitä kokemaan. ;)"
HAHAAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

AHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHH

Sitte oli se toinen se kuusikymppinen. Ei elämä.
Se jotain herutteli mulle ja sanoin, että sori, mua ei kiinnosta yli 30vee tyypit.
Sitte se kysy multa että miksi? Ja sitte se tietty lisäs, että ikä on vaan numeroita. Noni. Ilkeilin sitte lisää.
Sanoin sille:
"No kylmä fakta on, että sä oot 60v. ja minä 18v. Eli kun mä oon kolmekymppinen, niin sä oot todennäköisesti jo haudassa."
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHHAH

On ihan helvetin piristävää olla ilkeä aamutuimaan.

(kirjotettu jo: 24 Oct 2006|10:43am)