Eli, kuten kaikki varmaan jo tietävätkin, että minä olen leikannut hiukseni.
Hyvä minä!
*taptaptaptap*
Se syy tosin, että miksi hiukset leikkasin, ei ollu se, että isä ois tyytyväinen. Meni vaan hermo se pehkon kanssa.
uudet hiukset on kivat ja helpot <3

Menin kotia ja äiti oli itkeä, ku se näki meikän pään. "MIKSI!?" se kyseli. Ihan järkyttyneen olosena.
Annoin sille lahjaksi suortuvan. Heh.
Se on tosi kumma juttu, että ennen isä sano minua natsiksi ku mulla oli lävistyksiä.
Sittemmin olin hipinretku ja nyt meikä sitte jotenki kummasti, näiden hiuksien takia olen taas natsi.
Miten ihmeessä voi mielialat viuhahdella laidasta laitaan?
Ö__ö

Nojoo, olin perjantaina känni <3
Oli kivaa. Katoin juntteja ja puhuinki joillekki.
Sitte juttelin vanhojen ylä-aste tuttujen kanssa paskajuttuja yms.
Isän veli tarjos mulle ja meikän kavereille kierroksen.
Tanssin. Olin pöljä. Kännissä ja ääliö. <3

Mulle oli tullu meikän The Killsin ja The Soundsin levyt ja nyt kuuntelen niitä ja oon ihan rakkaus <3333
jea.