Okei, perus paska maanantai. Onpa yllättävää, että tupakkakopilla keskustelut liitty mellakointiin. Suunniteltiin, miten valloitettais ensi Tornio ja sitte koko Lappi ja sitte KOKO MAAILMA!
MELLAKKA! KAASUPOMMEJA JA SILMITÖNTÄ VÄKIVALTAA!
RTiinan kans naurettiinki, että perjantaina oltiin pedofiilejä (insideläppääheiälkääottakotosissanne), nyt suunniteltiin mellakkaa. On ihan selvät erot näillä jutuilla ku vertaa maanantaita ja perjantaita.

Oon saanu mitä mahtavimpia visioita, esim tauluista, mutta jotenki meikästä tuntuu, että tämä koko näyttelyidea ei ehkä oikein innosta. Tai siis, ei meikä varmaan saa sitä mihinkään laittaa näytille, mutta jea.
Voisinhan mie sitte tosiaan hulluna kuumottaa yt:n kirjastoa, että PERKELE, PITÄKÄÄ KERRANKI SEMMONEN NÄYTTELY, JOSSA ON JOTTAIN TÄRKEÄMPÄÄKI SANOMAAN JA ON VÄHÄN ROHKEAMPI KO ENNEN! SAATANA, MÄ PYYDÄN TEITÄ, TAITEEN NIMEEN!
-Ei se onnistuis kuitenkaan, mutta ainaki yritän.

Okei, ehkä tästä näyttelystä tulee aika mustalla huumorilla tehty jne, mutta kuitenki sen verran pilke silmäkulmassa, ettei nyt niitä tauluja niin tosissaan kannata ottaa.
- Toivotaan siis, että ehkä yt:läiset tajuaa sen myös. heh. (vahvasti epäilen, mutta ehkäpä tällä kertaa, yllättyisinkin iloisesti)

Ehkäpä tällä näyttelyllä haenkin vähän jotain kohunäyttelysysteemiä, tai jotain. Haluan vain, että ihmiset pysähtyy katsomaan, että mitä vittua haluan kertoa.
Eikä vaan ajattele, että: "On kauheaa ko tollasia luurankoja se on maalannu. Tätäkö ne kutsuu taiteeksi?" voin kuvitella, sitten sitä mennään omaan ihanaan marimekkokotiin ja ihaillaan omia maisema,lato ja kukka-asetelmatauluja.
-Hyi perkele

No, jokatapauksessa, kai mulla on taustalla myös joku helvetinmoinen näyttämisen halu, semmonen kunnianhimo siitä, että haluan näyttää kaikille opettajille ja muille, jotka kuvitteli, että haihattelen, ku sanoin joskus, että minusta tulee taiteilija, vittu, meikä on jo taiteilija. Saatana, meikä hengittää taidetta!
Ehkäpä se on tämä kunnianhimo, mikä minua ajaa. Minä haluan, minä teen sen eteen töitä, minä saan? Kenties näin.
En halua osa-aikataiteilijaksi, meikä tietää, että tämä on se tie, mitä haluan kulkea, mie tiän, että tämä on se polku, joka tekee just minut onnelliseksi. Siitä tiiän, että tätä polkua minun nyt kuljettava. Taiteilija. Ihana haave/unelma, joka käy toteen, jos ei oo jo käynyt.
Mie tiän, etten koskaan voi tehä tavallista, turruttavaa työtä. Mie halua ilmaista itseäni, kirjoittaa, maalata, valokuvata, tehä kaikkea tätä, minun omilla ehdoilla, ja jos onni suo, niin ehkäpä sillä tavalla pystyn elättämään itteni.
-Toivottavasti.

Kello on paljon
ja ulkona sataa vettä <3